Signatur


Hvordan opretter jeg en E-mail signatur?

En mail signatur signalerer professionalisme og er funktionel for kunder og andre samarbejdspartnere. Det gør det nemt for dine kontakter at få fat på dig.


Trin 1:

Log ind på webmail

Trin 2:

Klik på:

  1. Indstillinger
  2. Identiteter
  3. Din “Email-adresse”

Trin 3:

Når du er færdig med at designe din standard signatur klikkes på Gem.

Næste gang du du skriver en ny mail eller besvarer, vil signaturen automatisk blive tilføjet mailen.


Synes du denne artikel var nyttig?



  • Automatisk videresendelse

    Hvordan videresender jeg automatisk en e-mail til en anden konto? Det kan være praktisk og smart at lave en regler på...

  • Autosvar

    Hvordan laver jeg et auto-svar på email og postkasse? I denne guide viser vi hvordan du kan opsætte auto-svar på din e-mail, ...

  • Migrere mailkonti

    hvordan kan jeg migrere e-mails til en anden konto? Ønsker du at migrere e-mails til anden konto på et domæne som er hostet ...

  • Skift adgangskode

    Hvordan ændrer jeg min e-mailadgangskode? Ønsker du har ændre din adgangskode på din email oprettet på et dom&ae...

  • Glemt adgangskode

    Jeg har glemt min adgangskode til e-mail; Hvordan nulstiller jeg den? Har du glemt adgangskoden til en email oprettet på et domæne ...