Autosvar


Hvordan laver jeg et auto-svar på email og postkasse?

I denne guide viser vi hvordan du kan opsætte auto-svar på din e-mail, hvis du eksempelvis er på ferie eller lignende.


Trin 1:

Først logger du ind på din webmail.


Trin 2:

Tryk nu på “indstillinger”.


Trin 3:

Tryk nu på “Ikke tilstede”.


Trin 4:

Indsæt nu følgende oplysninger:

Emne: Du kunne f.eks. være “Jeg er på ferie mellem dd.mm.åååå og dd.mm.åååå.

Body: Du kunne f.eks. være “Jeg er på ferie mellem dd.mm.åååå og dd.mm.åååå. Jeg vender tilbage så snart jeg er tilbage. I mellemtiden så er din mail allerede videresendt til min kollega som kontakter dig hurtigst muligt.

Start time: Hvornår den skal start.

End time: Hvornår den skal slutte

Status: Skal den være aktiv eller ikke aktiv

Avanceret indstillinger:

Reply sender address: Indtast den mail som der den du skriver til svarer til.

My e-mail addresses: Indtast din email adresse

Reply interval: Hvor ofte den skal svare den samme person.

Put the out-of-office rule after: Her kan du vælge et filter som du har lavet.

Incoming message action:

  • Behold: Beholder de mails du modtager i din indbakke.
  • Kasser: Sletter beskederne du modtager (Ikke anbefalet)
  • Omdiriger til: Videresender e-mailen til en anden, uden at gemme den i indbakken (Kunne være en kollega).
  • Send kopi til: Videresender e-mailen til en anden, hvor den gemmer e-mailen i indbakken (Anbefalet).

Trin 5:

Tryk nu på “Gem”.


Synes du denne artikel var nyttig?



  • Automatisk videresendelse

    Hvordan videresender jeg automatisk en e-mail til en anden konto? Det kan være praktisk og smart at lave en regler på...

  • Migrere mailkonti

    hvordan kan jeg migrere e-mails til en anden konto? Ønsker du at migrere e-mails til anden konto på et domæne som er hostet ...

  • Skift adgangskode

    Hvordan ændrer jeg min e-mailadgangskode? Ønsker du har ændre din adgangskode på din email oprettet på et dom&ae...

  • Glemt adgangskode

    Jeg har glemt min adgangskode til e-mail; Hvordan nulstiller jeg den? Har du glemt adgangskoden til en email oprettet på et domæne ...

  • Signatur

    Hvordan opretter jeg en E-mail signatur? En mail signatur signalerer professionalisme og er funktionel for kunder og andre samarbejdspartnere. ...